Skip to main content

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Heb je een klacht over ons?  

Bij SEW De Helling willen we graag dat je tevreden bent over de ondersteuning die wij bieden. Ben je niet tevreden? Dan kun je een klacht indienen. We luisteren naar je en zoeken graag samen naar een passende oplossing.  

Onze klachtenprocedure

Een klacht is informatie die aangeeft dat iemand ongewenst gedrag vertoont volgens de beleving van de klager. Onder ongewenst gedrag kan worden verstaan:

  • Lichamelijk geweld of bedreiging daarmee; 
  • Seksuele intimidatie;
  • Verbale intimidatie;
  • Niet handelen volgens de huisregels.    

Een klacht bespreek je eerst met diegene die bij het probleem betrokken is of het probleem veroorzaakt.  Kan het probleem niet met de persoon in kwestie besproken worden? Neem dan contact op met onze werkplaatsbeheerder, tevens klachten coördinator via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel onder mobiel nr: +31(0)620416315.

Voor een vertrouwelijk gesprek kun je ook contact opnemen met onze vertrouwenspersoon, Melina de Kleijn, op mobiel nr.: +31(0)620807834.

De klachten worden heel serieus genomen. Ze worden geregistreerd, zorgvuldig behandeld en geanalyseerd. Klachten kunnen leiden tot het doorvoeren van verbeteringen in de organisatie. Het doel is om klachten te voorkomen of te verminderen. 

Je kunt altijd een klacht indienen, maar het is fijn als je dit binnen 8 weken doet vanaf de gebeurtenis waarover je klacht gaat.